1 września 2013

Zupa "Uroki lata"

Lubię zupy tego typu, czyli z mnóstwem warzyw, bardzo aromatyczne.
Do garnka z zimną wodą włożyłam 2 udka kurczaka. Kiedy woda się zagotowała, zszumowałam i dodałam warzywa: starte na tarce 2 marchewki, 1 pietruszkę, 1 średniego selera oraz posiekane 2 cebule, natkę pietruszki i koperek. Do smaku koniecznie 4 ziela angielskie, 2 liście laurowe oraz sól. Po ponad godzinie gotowania dodałam 2 łyżki kaszy manny (jest zdrowa i lekko zagęszcza zupę), kalafiora podzielonego na małe różyczki, 2 garści mrożonego, zielonego groszku, garść żółtej fasolki szparagowej, pokrojonej na krótsze kawałeczki oraz 3 ziemniaki pokrojone w kosteczkę. Gotowałam zupę jeszcze około 20 minut. Na koniec zabieliłam zupę śmietaną 30%. Pieprz dodajemy do zupy na talerzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz