23 grudnia 2018

Jesienna kapusta

Uwielbiam takie jesienne dania! Zapraszam na kolejną wersję kapuścianego eintopf'a.
Składniki:
  • główka kapusty
  • pęczek natki pietruszki
  • pęczek koperku
  • pęczek szczypiorku
  • 4 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 1 cebula
  • 400 g kiełbasy
  • łyżka mielonej słodkiej papryki
  • mielona ostra papryka wg upodobań
  • 4 ziela angielskie
  • 3 listki laurowe
  • 20 g smalcu
  • 4 łyżki mąki
  • sól, pieprz
Kapustę poszatkowałam, wrzuciłam do garnka, zalałam wodą do 1/2 objętości kapusty, osoliłam i wstawiłam na ogień. Po około 10 minutach dodałam ziele angielskie, liście laurowe, papryki, posiekane: cebulę, natkę, koperek i szczypior. Kiedy kapusta była miękka, dodałam koncentrat i pokrojoną kiełbasę. Na patelni rozgrzałam smalec, wsypałam mąkę. Smażyłam do uzyskania lekko piaskowego koloru. Dodałam zasmażkę do kapusty. Opieprzyłam do smaku. Gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz