10 listopada 2012

Smak dzieciństwa, czyli blok

Ostatni raz jadłam taki blok minimum 20 lat temu. Wtedy był to jeden z moich największych przysmaków! Kiedy moja siostra ostatnio zrobiła blok, znów miałam kilka lat. A oto jej przepis:
1 kostka margaryny 200g
1 szklanka cukru
6 lyzek mleka
6 lyzeczek kakao
2 szklanki mleka w proszku
100g herbatników
Margarynę, cukier, kakao i mleko zagotować, odstawić i dodac mleko w proszku, wymieszać, dodać herbatniki do foremki i do lodówki do twardości na parę godzin.
Efekt był pyszny!

7 komentarzy:

  1. U mnie smak nie tylko dzieciństwa, bo w domu robiony do dziś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to zjeść. Zamówiłem u żony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym jeść na kilogramy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja blok jadłam po raz pierwszy... pół roku temu! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. rozumiem , że mamy ok. 40 tki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. no rzeczywiście ;D bo bloki pyszne są ;D

    OdpowiedzUsuń