10 kwietnia 2012

Roladki z musem chrzanowym

Takie roladki to idealny dodatek do żurku lub białego barszczu.
Do 400 g serka naturalnego homogenizowanego dodałam 5 łyżeczek chrzanu, posiekany koperek, 4 pokrojone jajka na twardo oraz sól do smaku. Zmiksowałam blenderem na mus i odstawiłam do lodówki. W międzyczasie w 50 ml wody rozpuściłam 1,5 łyżeczki żelatyny. Kiedy napęczniała podgrzałam i wymieszałam z musem. Ponownie odstawiłam do lodówki na 10 minut. Po tym czasie nakładałam warstwę musu na naleśniki i zawijałam w ruloniki. Odstawiłam do lodówki. Kiedy mus stężał pokroiłam naleśniki w 2-centymetrowe roladki i nakłuwałam na szpatułki.

4 komentarze:

  1. szczerze? mam dość chrzanu na pewien czas xd
    ale roladki są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciekawy sposób na podanie czegoś nowego na wielkanocny stół, czy to do śniadaniowych dań czy to do uroczystego obiadu :) Pewnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szaleję za chrzanem więc na pewno zrobię, jak nie do zupy to jako przekąskę na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń