12 kwietnia 2012

Kurczak z żółtym serem w podsmażanych pomidorach

W piersi kurczaka zrobiłam wąską, długą kieszonkę, do której włożyłam bloczek żółtego sera o wymiarach 1x1x6 cm. Z jednej strony bloczek trochę ścięłam, aby cieńszą końcówkę łatwiej umieścić w cieńszej części piersi. kieszonkę spięłam wykałaczką. Obsypałam solą i świeżo mielonym pieprzem i smażyłam po 5 minut z każdej strony. Kiedy przekręciłam piersi na drugą stronę, na patelnię wrzuciłam 2 pomidory pokrojone w kostkę i pół cebuli w piórka. Delikatnie osoliłam. Smażyłam razem z kurczakiem ok. 5 minut (tyle, ile druga strona piersi miała się smażyć).
Podałam z małym plackiem ziemniaczanym, na który wyłożyłam trochę podsmażonych pomidorów. Ser żółty wspaniale się rozpuszcza i wypływa z gorącej, przekrojonej piersi.

1 komentarz: