4 czerwca 2020

Indyjski biryani z kurczakiem

Kto ma ochotę na kuchnię indyjską? Dziś zapraszam na mega aromatyczny biryani z kurczakiem 😊
Marynata:
✔pierś kurczaka ✔3/4 szklanki jogurtu greckiego
✔łyżka mieszanki garam masala
✔łyżka kurkumy
✔łyżka kminu rzymskiego ✔chilli wg upodobań ✔łyżeczka słodkiej papryki mielonej
✔sól
Składniki wymieszałam i marynowałam kurczaka przez 4 godziny.
Danie:
✔pół łyżeczki cynamonu
✔kilka goździków ✔pół łyżeczki imbiru
✔2 ząbki czosnku ✔1 cebula
✔pół szklanki mleka
✔po pół papryki czerwonej i zielonej ✔olej do smażenia
Cynamon, goździki i imbir podsmażyłam chwilkę na suchej patelni. Wlałam olej i jeszcze chwilę podsmażyłam. Musicie uważać, żeby nie przypalić przypraw. Dodałam posiekaną cebulę, pokrojone papryki, mleko i wyciśnięty czosnek. Gotowałam chwilę. Dodałam kurczaka z całą marynatą i dusiłam kilka minut, aż kurczak był gotowy.
Podałam z ryżem i posiekaną kolendrą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz