20 lipca 2019

Frittata z botwiną, ziemniakami i fetą

Dostałam od kolegi niewyobrażalną ilość botwiny, więc dorzucam ją teraz do wszystkiego, co jemy. Chyba tylko do kawy nie dodaję ;) Zatem dziś na śniadanie była frittata z botwinką, ziemniakami i fetą.
Składniki:
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mleka
  • garść liści botwiny
  • 2 średnie ziemniaki
  • 50 g fety
  • 1 ząbek czosnku
  • łyżka oleju
  • szczypior
Na patelni z grubym dnem podsmażyłam na oleju posiekaną botwinę. W kubku wymieszałam jajka, mleko, wyciśnięty przez praskę czosnek, fetę i sól. Kiedy botwinka była miękka, ułożyłam na patelni ziemniaki pokrojone w plastry i zalałam jajeczną masą. Posypałam słodką papryką. Przykryłam i smażyłam na małym ogniu, aż góra masy się ścięła. Gotową frittatę posypałam posiekanym szczypiorkiem. Gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz