24 sierpnia 2019

Śmietanowy kurczak curry z cukinią

Zapraszam dziś na kurczaka w śmietanowym sosie curry z cukinią. Na ostrrro!
Składniki:
  • podwójna pierś kurczaka
  • średnia cukinia
  • duża cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • łyżka curry
  • ostra papryka według upodobań
  • śmietana 30% - 200 ml
  • garść natki pietruszki
  • mąka do zagęszczenia
Na rozgrzany olej wrzuciłam pokrojoną cebulę i obraną i pokrojoną cukinię. Osoliłam i smażyłam chwilę. Po około 5 minutach dodałam curry, paprykę ostrą, natkę i wlałam wodę do przykrycia warzyw. Dusiłam. Kiedy cebula była miękka, a cukinia w dużej części się rozgotowała wcisnęłam czosnek, dodałam śmietanę i dodałam kurczaka pokrojonego w małą kosteczkę. Od razu oprószyłam mąką do uzyskania konsystencji sosu. Gotowałam jeszcze około 5 minut, aż kurczak był gotowy.
Podałam z ryżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz