24 marca 2012

Naleśniki ze szpinakiem, brokułem i serami

Usmażyłam naleśniki, czyli: mąka, jajko, mleko, ciut oleju.

Na patelnie wlałam oliwę i kiedy była gorąca wrzuciłam posiekaną cebulę. Po ok. 3 minutach dodałam mrożony szpinak, sól i dusiłam pod przykryciem, aż szpiank się rozmroził. W międzyczasie na parze ugotowałam brokuła, rozgniotłam do puree i dodałam do szpianku. Na koniec dodałam wyciśnięty czosnek i śmietanę i podusiłam minutkę.

Sos: na patelnię włożyłam 3 łyżki masła i kiedy się rozpuściło, wsypałam 3 łyżki mąki i wymieszałam. Nadal mieszając powoli dolewałam mleko. Mleka dodajemy tyle, aż uzyskamy konsystencję sosu. Na koniec dodałam kostkę serka topionego.

Na naleśnika nakładałam plasterek sera żółtego, gorący farsz szpinakowo-brokułowy, zwijałam w trójkąt i polałam gorącym sosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz