20 grudnia 2012

Ryba w cieście francuskim z pieczarkami

Filety mintaja odsączyłam na sitku. Po ok. pół godzinie przekroiłam każdy na pół, osoliłam, opieprzyłam i obsmażyłam z obu stron po 2 minuty. Pieczarki obrałam, pokroiłam w plasterki i osolone i opieprzone podsmażyłam na oleju z cebulą. Płat ciasta francuskiego przekroiłam na pół (na dwa 10-centymetrowe pasy). Na każdy pas nakładałam kawałek ryby, pieczarki, zawijałam w kopertkę. W miejscu złączenia odcinałam ciasto i formowałam kolejną kopertkę. Piekłam w 220 stopniach 16 minut.

3 komentarze:

  1. rybka zapiekana w cieście z pieczarkami?
    fajnie to musiało smakować ;))))
    PS. Nie wiem jak będzie u mnie z czasem w najbliższe dni, tak więc już dzisiaj życzę Ci Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ;) ...i oby bliscy wyczyścili do zera talerzyki ze smakołykami, jakie im przygotujesz ;)

    Pozdrawiam!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam z kurczakiem,z miesem mielonych... ale z rybą ?;o
    Ciekawe ! musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń