13 czerwca 2020

Makaron ramen z kurczakiem w sosie hoisin

Dziś azjatycki makaron ramen z kurczakiem w sosie hoisin 😊 pychotka! Gorąco polecam 😍
✔pierś kurczaka ✔200 g makaronu ramen ✔papryka czerwona i żółta
✔cebula
✔1/4 łyżeczki curry
✔szczypta białego pieprzu
✔łyżeczka mąki ziemniaczanej ✔chilli wg upodobań ✔kolendra 
Na sos:
✔60 ml ciemnego sosu sojowego ✔30 ml octu jabłkowego ✔80 ml wody
✔1 łyżka masła orzechowego ✔1 mały ząbek czosnku ✔chilli
Pierś kurczaka pokroiłam w kosteczkę i obtoczyłam w curry, mące i pieprzu.
Makaron ugotowalam wg przepisu na opakowaniu. 
Wymieszałam składniki sosu.
Na oleju podsmażyłam cienko pokrojoną cebulę i paprykę. Dodałam kurczaka i smażyłam chwilkę. Pamiętajcie, żeby nie prześmażyć kurczaka, bo będzie suchy, naprawdę wystarczy mu kilka minut 😊 Zalałam sosem i gotowałam chwilę, aż zgęstniał. Dodałam makaron. 
Gotowe danie posypałam kolendrą. Nie dodawajcie kolendry do gotowania, bo straci świezy, cytrusowy aromat. 
Gotowe. Można pałaszować 🤩

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz