6 stycznia 2019

Śniadaniowa pasta z pieczonej dyni i suszonych pomidorów

Zapraszam dziś na pyszną pastę z pieczonej dyni i suszonych pomidorów. Bardzo zdrowe, pysznościowe :)

Składniki:
  • ok. 1,5 kg dyni (u mnie piżmowa)
  • 5-6 plastrów suszonych pomidorów
  • 1 cebula
  • łyżeczka mielonej słodkiej papryki
  • papryka ostra według upodobań
  • łyżeczka suszonej bazylii
  • pół łyżeczki granulowanego czosnku. Możecie użyć 1 mały ząbek świeżego czosnku, ale wtedy odpada całowanie ;)
  • łyżka soku z cytryny
  • 2 łyżki majonezu
  • sól
Dynię pokroiłam na 4 części i upiekłam do miękkości w 150 stopniach. 
Do blendera wrzuciłam wszystkie składniki oprócz majonezu i soli i zblendowałam. Do zmiksowanej masy dodałam majonez do odpowiedniej konsystencji i sól do smaku. Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz